POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Niniejsza polityka prywatności ma zastosowanie do danych osobowych użytkowników serwisu internetowego www.kancelaria-alicjawilk.com.pl. Dane osobowe użytkowników przetwarzane są w sposób przejrzysty, zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami etyki zawodowej, mając na względzie przede wszystkim poszanowanie ich bezpieczeństwa i prywatności.
  2. Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Alicja Wilk z siedzibą w Warszawie, ul. Wronia 45/175, 00-870 Warszawa, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7531278022, dalej też jako „Kancelaria”.
  3. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2019, poz. 1781) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”), jak również z innymi aktami prawnymi, uzupełniającymi lub zastępującymi wskazane wyżej regulacje.
  4. Kancelaria Radcy Prawnego Alicja Wilk może udostępniać dane osobowe użytkowników, podmiotom świadczącym na rzecz Kancelarii usług wsparcia z zakresu IT, usług marketingowych i informatycznych oraz podmiotom współpracującym i zewnętrznym dostawcom, w tym doradcom podatkowym, biegłym rewidentom i księgowym, a także wszystkim innym, upoważnionym na mocy obowiązujących przepisów prawa do dostępu do danych osobowych.
  5. Kancelaria zbiera i przetwarza dane osobowe użytkowników w celach: (i) wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię lub przez osoby trzecie, w szczególności związanych ze świadczeniem usług prawnych oraz zapewnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego z witryną internetową (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO); (ii) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Kancelarii (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO); (iii) zawarcia lub wykonywania umów z dostawcami i innymi podmiotami współpracującymi z Kancelarią, a także umów dotyczących świadczenia usług prawnych (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO); przetwarzania danych osobowych użytkownika, po wyrażeniu przez niego zgody na takie przetwarzanie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
  6. Dane osobowe przetwarzane są przez okres korzystania przez użytkownika z serwisu lub przez okres niezbędny do zrealizowania prawnie uzasadnionych celów, do których konieczne było zebranie danych osobowych. Dane osobowe użytkowników zaprzestają być przetwarzane niezwłocznie po cofnięciu przez użytkownika zgody na ich przetwarzanie. Dane osobowe przechowywane w związku z wykonywaniem umów przechowywane są przez okres rozstrzygnięcia ewentualnych roszczeń,  które nie uległy przedawnieniu. W przypadku przekazania danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy zostanie ono objęte przewidzianymi przez obowiązujące przepisy prawa środkami bezpieczeństwa.
  7. Użytkownik może w każdym czasie żądać od administratora dostępu do jego danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia lub ograniczenia przetwarzania, a także może wnieść skargę do organu nadzoru – Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych. Użytkownik może w każdym czasie cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Powyższe uprawnienia ulegają ograniczeniu w zakresie, w jakim Kancelaria w związku ze świadczeniem pomocy prawnej przetwarza dane osobowe użytkownika.
  8. Wszelkie pytania dotyczące przetwarzania przez Kancelaria Radcy Prawnego Alicja Wilk danych osobowych proszę kierować na adres e-mail: biuro@kancelaria-alicjawilk.com.pl.
POLITYKA COOKIES
1. Informacje ogólne.

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  • Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
  • Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. “ciasteczka”).
  • Poprzez gromadzenie logów serwera www.
2. Informacje w formularzach.

Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.

Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.

Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.

3. Informacja o plikach cookies.

Serwis korzysta z plików cookies.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  • określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera.

Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

  • czas nadejścia zapytania,
  • czas wysłania odpowiedzi,
  • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
  • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
  • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
  • informacje o przeglądarce użytkownika,
  • Informacje o adresie IP.

Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych.

Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

  • Internet Explorer
  • Chrome
  • Safari
  • Firefox
  • Opera
  • Android
  • Safari (iOS)
  • Windows Phone